JAK BYLIŚMY W LESIE
Z PROJEKTEM,
A KLIENTOWI
SIĘ PODOBAŁO

  • key visual

  • BTL

  • POS

  • social media

KLIENT: CEDC
MARKA: Żubrówka
KAMPANIA: Naturalnie towarzyska
  • key visual

  • BTL

  • POS

  • social media

IDEA:

Wieść niesie, że każda agencja jest czasem z projektem w… lesie. Zwłaszcza kiedy projekt nie należy do najłatwiejszych. W tym przypadku wyzwaniem było stworzenie trzech zupełnie różnych key visuali dla trzech zupełnie różnych wariantów Żubrówki, które istnieją w swoich trzech światach. Zupełnie różnych, oczywiście.
 Ponieważ te światy nie istniały w rzeczywistości, stworzyliśmy je sami – z tryliarda zdjęć! Wykorzystaliśmy do tego technikę fotomanipulacji, która pozwala połączyć świat realny z tym wykreowanym w programie graficznym. Polega na połączeniu kilku, kilkudziesięciu, a nawet kilkuset… tysięcy obrazów w jedną całość, wyglądającą na rzeczywistą scenę.
Nam wyszło całkiem naturalnie. Bo i marka jest… naturalnie towarzyska!

Wieść niesie, że każda agencja jest czasem z projektem w… lesie. Zwłaszcza kiedy projekt nie należy do najłatwiejszych. W tym przypadku wyzwaniem było stworzenie trzech zupełnie różnych key visuali dla trzech zupełnie różnych wariantów Żubrówki, które istnieją w swoich trzech światach. Zupełnie różnych, oczywiście.
 Ponieważ te światy nie istniały w rzeczywistości, stworzyliśmy je sami – z tryliarda zdjęć! Wykorzystaliśmy do tego technikę fotomanipulacji, która pozwala połączyć świat realny z tym wykreowanym w programie graficznym. Polega na połączeniu kilku, kilkudziesięciu, a nawet kilkuset… tysięcy obrazów w jedną całość, wyglądającą na rzeczywistą scenę.
Nam wyszło całkiem naturalnie. Bo i marka jest… naturalnie towarzyska!

Prawdziwym wyzwaniem było stworzenie trzech różnych key visuali

dla trzech różnych wariantów Żubrówki. Dla każdego przygotowaliśmy scenę w klimacie dopasowanym do charakteru wódki. Zimowa sceneria podkreślała krystaliczną czystość Żubrówki Białej, przyjaciele przy ognisku raczyli się smakiem Żubrówki Złotej, a naturalnie towarzyska Żubrówka z trawką najlepiej czuła się na trawce. Na łonie natury.

Oprócz key visuala przygotowaliśmy szereg materiałów POS,

eksponujących walory poszczególnych wariantów smakowych Żubrówki, a także aplikację dla mediów społecznościowych "Złote Środy". Dzięki niej można było dzielić się darmowymi shotami Żubrówki Złotej ze znajomymi!

CHCESZ, ŻEBYŚMY Z TWOIM PROJEKTEM TEŻ BYLI W LESIE?

Bardzo lubimy ciasteczka. #omnomnom Nasza strona też z nich korzysta, żeby jak najlepiej dostosować się do Twoich potrzeb. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na naszą politykę cookies. Głodny wiedzy? Dowiedz się więcej tutaj.

Zamknij