AKCJA PEŁNA
HAUSZTAGÓW

  • KV

  • BTL

  • Interactive

  • Social Media

KLIENT: Oceanic
MARKA: AA
KAMPANIA: #AAVivaKarma
  • KV

  • BTL

  • Interactive

  • Social Media

IDEA:

Kiedy marka AA zgłosiła się do nas z briefem na kampanię wprowadzającą wegańskie kosmetyki AA Vegan, zamerdaliśmy ze szczęścia. Kochamy czworonogi. W naszej agencji mieszka nawet jeden dziki zwierz. Wpadliśmy na pomysł, żeby kosmetyki przyjazne zwierzętom promować poprzez akcję charytatywną z udziałem influencerów: za każde zdjęcie na Instagramie z produktami AA Vegan marka przekaże 5 zł na schronisko w Korabiewicach.

Kiedy marka AA zgłosiła się do nas z briefem na kampanię wprowadzającą wegańskie kosmetyki AA Vegan, zamerdaliśmy ze szczęścia. Kochamy czworonogi. W naszej agencji mieszka nawet jeden dziki zwierz. Wpadliśmy na pomysł, żeby kosmetyki przyjazne zwierzętom promować poprzez akcję charytatywną z udziałem influencerów: za każde zdjęcie na Instagramie z produktami AA Vegan marka przekaże 5 zł na schronisko w Korabiewicach.

Psiedstawiamy...

naszą hau-llywódzką produkcję, w której w 119 sekund pokazujemy, jak wygraliśmy internety i pomogliśmy zwierzakom.

Zaczęło się od wpisu Wiesi,

suni adoptowanej ze schroniska przez Zosię Zborowską.

O kampanii informował dopieszczony landing page.

Znalazł się na nim manifest suczki Wiesi, który rozpoczynał akcję i zachęcał do udziału w niej właścicieli innych zwierzaków. W interaktywnej galerii można było obejrzeć pojawiające się na bieżąco owe zgłoszenia.

 

Akcja cieszyła się dużym powodzeniem, a wegańskie kosmetyki na stałe zagościły w świadomości weganek i wegan.

 

Zostawiliśmy swój ślad także w drogeriach Rossmann, bo to właśnie tam można kupić produkty AA Vegan. Przy okazji pochwalimy się, że projekty ich opakowań to też nasza sprawka.
#itsbjutiful

Co tu dużo mówić. Wygraliśmy internety.

W mediach społecznościowych pojawiło się ponad tysiąc zdjęć z hashtagami #AAVivaKarma i #AAVegan, sama akcja dotarła do 1,2 miliona osób! Celebryci, wśród nich Olga Frycz i Aleksandra Kwaśniewska, influencerzy i setki użytkowników Instagrama podpisali się pod naszą akcją rękami, nogami i łapkami. A dla schroniska zarobiliśmy 10060 zł.

CHCESZ, ŻEBY O TWOJEJ AUKCJI HAU-RYTATYWNEJ BYŁO GŁOŚNO?

Bardzo lubimy ciasteczka. #omnomnom Nasza strona też z nich korzysta, żeby jak najlepiej dostosować się do Twoich potrzeb. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na naszą politykę cookies. Głodny wiedzy? Dowiedz się więcej tutaj.

Zamknij