Psiedstawiamy...
naszą hau-llywódzką produkcję, w której w 119 sekund pokazujemy, jak wygraliśmy internety i pomogliśmy zwierzakom.
AKCJA PEŁNA
HAUSZTAGÓW
KV
BTL
Interactive
Social Media
KLIENT: | Oceanic |
MARKA: | AA |
KAMPANIA: | #AAVivaKarma |
KV
BTL
Interactive
Social Media
IDEA: | Kiedy marka AA zgłosiła się do nas z briefem na kampanię wprowadzającą wegańskie kosmetyki AA Vegan, zamerdaliśmy ze szczęścia. Kochamy czworonogi. W naszej agencji mieszka nawet jeden dziki zwierz. Wpadliśmy na pomysł, żeby kosmetyki przyjazne zwierzętom promować poprzez akcję charytatywną z udziałem influencerów: za każde zdjęcie na Instagramie z produktami AA Vegan marka przekaże 5 zł na schronisko w Korabiewicach. |
Kiedy marka AA zgłosiła się do nas z briefem na kampanię wprowadzającą wegańskie kosmetyki AA Vegan, zamerdaliśmy ze szczęścia. Kochamy czworonogi. W naszej agencji mieszka nawet jeden dziki zwierz. Wpadliśmy na pomysł, żeby kosmetyki przyjazne zwierzętom promować poprzez akcję charytatywną z udziałem influencerów: za każde zdjęcie na Instagramie z produktami AA Vegan marka przekaże 5 zł na schronisko w Korabiewicach. |
Psiedstawiamy...
naszą hau-llywódzką produkcję, w której w 119 sekund pokazujemy, jak wygraliśmy internety i pomogliśmy zwierzakom.
Zaczęło się od wpisu Wiesi,
suni adoptowanej ze schroniska przez Zosię Zborowską.
O kampanii informował dopieszczony landing page.
Znalazł się na nim manifest suczki Wiesi, który rozpoczynał akcję i zachęcał do udziału w niej właścicieli innych zwierzaków. W interaktywnej galerii można było obejrzeć pojawiające się na bieżąco owe zgłoszenia.
Akcja cieszyła się dużym powodzeniem, a wegańskie kosmetyki na stałe zagościły w świadomości weganek i wegan.
Zostawiliśmy swój ślad także w drogeriach Rossmann, bo to właśnie tam można kupić produkty AA Vegan. Przy okazji pochwalimy się, że projekty ich opakowań to też nasza sprawka.
#itsbjutiful
Co tu dużo mówić. Wygraliśmy internety.
W mediach społecznościowych pojawiło się ponad tysiąc zdjęć z hashtagami #AAVivaKarma i #AAVegan, sama akcja dotarła do 1,2 miliona osób! Celebryci, wśród nich Olga Frycz i Aleksandra Kwaśniewska, influencerzy i setki użytkowników Instagrama podpisali się pod naszą akcją rękami, nogami i łapkami. A dla schroniska zarobiliśmy 10060 zł.
CHCESZ, ŻEBY O TWOJEJ AUKCJI HAU-RYTATYWNEJ BYŁO GŁOŚNO?
Zamerdamy z radości,
kiedy się do nas zgłosisz!