APKA, CO MA
NIEZŁY FEJM,
CZYLI JAK OGARNĘLIŚMY
PROJEKT DLA GIMBAZY

  • BTL

KLIENT: Nowa Era
MARKA: Rebel.to
KAMPANIA: Ulotka dla gimbazy
  • BTL

IDEA:

Przychodzi klient do agencji i mówi: poproszę ulotkę. – Ulotka? Żaden problem! – mówi agencja. Dopiero po chwili przypominamy sobie, że ulotka to najbardziej nielubiana forma reklamowa. Ever. 
Na dodatek, chodzi o ulotkę dla najbardziej znudzonej grupy docelowej (też ever!). #GimbyNieZnajo
Postanowiliśmy zerwać z nudą i przyzwyczajeniami, więc przygotowaliśmy zabawną ulotkę z nietypowym wykrojnikiem, w kształcie okularów i wąsów, z tekstami w młodzieżowym stylu.
Uczniowie pstrykali selfie jedno za drugim, wrzucali na Fejsa i Instagram – a nam zrobiło się miło, że jednak jeszcze trochę ogarniamy. ;)

Przychodzi klient do agencji i mówi: poproszę ulotkę. – Ulotka? Żaden problem! – mówi agencja. Dopiero po chwili przypominamy sobie, że ulotka to najbardziej nielubiana forma reklamowa. Ever. 
Na dodatek, chodzi o ulotkę dla najbardziej znudzonej grupy docelowej (też ever!). #GimbyNieZnajo
Postanowiliśmy zerwać z nudą i przyzwyczajeniami, więc przygotowaliśmy zabawną ulotkę z nietypowym wykrojnikiem, w kształcie okularów i wąsów, z tekstami w młodzieżowym stylu.
Uczniowie pstrykali selfie jedno za drugim, wrzucali na Fejsa i Instagram – a nam zrobiło się miło, że jednak jeszcze trochę ogarniamy. ;)

Ulotka informująca o nowej aplikacji edukacyjnej na smartfony miała nietypowy wykrojnik:

dla dziewczyn przygotowaliśmy modne okulary, dla chłopców – wąsy (chociaż jedno i drugie podobało się... jednym i drugim). Ulotka była wykorzystywana kreatywnie – np. jako zawieszka na drzwi.

Nasza ulotka była młodzieżowa, nowoczesna i kolorowa.

Na każdym egzemplarzu znalazły się podstawowe informacje o aplikacji (i tylko podstawowe - bo przecież gimbaza nie ma czasu na lekturę powieści;).

Jaka była podstawowa funkcja naszego projektu?

Ulotka służyła (i może nadal komuś służy) jako zakładka do książki! Tak, tak, naiwnie wierzymy, że zachęciliśmy chociaż jednego gimnazjalistę do zajrzenia do książki... :]

MARZYSZ
O NAJFAJNIEJSZEJ ULOTCE REKLAMOWEJ EVER?

Bardzo lubimy ciasteczka. #omnomnom Nasza strona też z nich korzysta, żeby jak najlepiej dostosować się do Twoich potrzeb. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na naszą politykę cookies. Głodny wiedzy? Dowiedz się więcej tutaj.

Zamknij