Materiały POS oparte na nowym key visualu prezentowały się bardzo dostojnie.
Shelfstopper ze specjalnym wykrojnikiem podkreślał elementy grafiki i zwracał uwagę na nowy kształt butelki.
ZUPA Z KIWI,
CZYLI KIWI-ŻUAL
DLA KRUPNIKA
key visual
POS
KLIENT: | Belvedere |
MARKA: | Krupnik |
KAMPANIA: | Wprowadzenie nowej butelki na rynek |
key visual
POS
IDEA: | Wódka Krupnik postanowiła przywdziać nowe szaty, a naszym zadaniem było stworzenie key visuala, a także wszystkich materiałów POS, które podkreślą odświeżony design butelki. I ponieważ to butelka miała być bohaterem, a nie sam key visual, przygotowaliśmy subtelny projekt tak, by nie przyćmił opakowania. |
Wódka Krupnik postanowiła przywdziać nowe szaty, a naszym zadaniem było stworzenie key visuala, a także wszystkich materiałów POS, które podkreślą odświeżony design butelki. I ponieważ to butelka miała być bohaterem, a nie sam key visual, przygotowaliśmy subtelny projekt tak, by nie przyćmił opakowania. |
Materiały POS oparte na nowym key visualu prezentowały się bardzo dostojnie.
Shelfstopper ze specjalnym wykrojnikiem podkreślał elementy grafiki i zwracał uwagę na nowy kształt butelki.
Stand został przez nas dopracowany w najdrobniejszych szczegółach.
Motywy roślinne "wychodziły" poza wykrojnik, oplatając stand. A bohaterem pierwszoplanowym była oczywiście nowa butelka!
Owijka paletowa z "bocianem" wyróżniała się minimalistycznym, bardzo eleganckim designem.
Aż żal było rozrywać kartony, ale co zrobić – wódka w nowej odsłonie była po prostu rozchwytywana... :)
CHCESZ OMÓWIĆ Z NAMI SWÓJ PROJEKT PRZY KIELISZKU FILIŻANCE KAWY?
My stawiamy. Umówmy się!