MISIE
PODOBA,
ŻE MISIA
NIE MA

  • pos

  • interactive

  • social media

KLIENT: Endo
MARKA: Endo
KAMPANIA: Zaginął Miś
  • pos

  • interactive

  • social media

IDEA:

Nie każda agencja ma odwagę zaproponować kampanię, w której… znika bohater marki. I nie każdy klient ma odwagę, żeby się na nią zdecydować. My mieliśmy i odwagę, i szczęście, że Klient się zgodził.
Dla fanów marki Endo przygotowaliśmy akcję „Zaginął Miś”. Bohater marki, sympatyczny niedźwiadek, przepadł bez śladu. Zniknął z półek sklepowych, zniknął z e-sklepu, nie odzywał się na Facebooku… A ponieważ świat bez niego byłby smutny, zorganizowaliśmy poszukiwania jego zastępcy. Zainteresowani mogli aplikować na to stanowisko na dwa sposoby: przysyłając zdjęcie lub film, przedstawiające ich w roli idealnego kandydata na nowego Misia. Zwycięzca zgarnął 5000 zł!
PS. Miś szczęśliwie się odnalazł.

Nie każda agencja ma odwagę zaproponować kampanię, w której… znika bohater marki. I nie każdy klient ma odwagę, żeby się na nią zdecydować. My mieliśmy i odwagę, i szczęście, że Klient się zgodził.
Dla fanów marki Endo przygotowaliśmy akcję „Zaginął Miś”. Bohater marki, sympatyczny niedźwiadek, przepadł bez śladu. Zniknął z półek sklepowych, zniknął z e-sklepu, nie odzywał się na Facebooku… A ponieważ świat bez niego byłby smutny, zorganizowaliśmy poszukiwania jego zastępcy. Zainteresowani mogli aplikować na to stanowisko na dwa sposoby: przysyłając zdjęcie lub film, przedstawiające ich w roli idealnego kandydata na nowego Misia. Zwycięzca zgarnął 5000 zł!
PS. Miś szczęśliwie się odnalazł.

Zaginął Miś.

Tak nazwaliśmy dramatyczną, a jednocześnie bardzo zabawną akcję poszukiwania Misia Endo. A tak prezentował się Miś Endo na zaprojektowanej przez nas platformie konkursowej. Poza instrukcją uczestnictwa w konkursie, strona zawierała także wskazówki, jak dorośli i dzieci mogą upodobnić się do niedźwiadka.

Strona WWW była zintegrowana z kanałem YouTube oraz aplikacją na Facebooku.

Dzięki temu każdy, zawsze i wszędzie mógł wziąć udział w konkursie lub dobrze się bawić, patrząc na zgłoszenia innych kandydatów.

Prace konkursowe można było zgłaszać w dwóch kategoriach: foto i wideo.

Uczestnicy wykazali się kreatywnością – jedni malowali twarze, inni przebierali się za niedźwiadka, był nawet śmiałek, który wyskoczył z samolotu!

AKCJE SPECJALNE SPECJALNIE
DLA CIEBIE
– PRZYGOTUJEMY Z PRZYJEMNOŚCIĄ.

Bardzo lubimy ciasteczka. #omnomnom Nasza strona też z nich korzysta, żeby jak najlepiej dostosować się do Twoich potrzeb. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na naszą politykę cookies. Głodny wiedzy? Dowiedz się więcej tutaj.

Zamknij