DESIGN
OPAKOWAŃ?
MAMY WIELE DO
POWIEDZENIA!

  • KV

  • Interactive

  • Social Media

KLIENT: Oceanic
MARKA: AA
KAMPANIA: Projekt opakowań kosmetyków
  • KV

  • Interactive

  • Social Media

IDEA:

Design opakowań, nawet dla tak trudnej grupy celowej jak nastolatki, to dla nas pryszcz! By skutecznie sprzedać kosmetyki antytrądzikowe, postanowiliśmy kupić odbiorców, mówiąc do nich ich
językiem.

#KoniecJęzykaZaPrzewodnika <3

Design opakowań, nawet dla tak trudnej grupy celowej jak nastolatki, to dla nas pryszcz! By skutecznie sprzedać kosmetyki antytrądzikowe, postanowiliśmy kupić odbiorców, mówiąc do nich ich
językiem.

#KoniecJęzykaZaPrzewodnika <3

Na wszystkich 11 projektach polecieliśmy niezłymi tekstami.

Każdy z nich w zabawny i nieoczywisty sposób nawiązywał do działania lub cechy produktu. W ten sposób nie tylko budowaliśmy angażujący styl komunikacji, ale i przemycaliśmy istotne informacje o poszczególnych kosmetykach.

  

Dzięki wpisaniu treści w znane z komunikatorów chmurki sprawiliśmy, że jeszcze skuteczniej przemawiały one do nastolatków, porozumiewających się głównie za ich pomocą.

Do projektów śmiała nam się buźka!

A dokładniej wiele buziek. Bo to właśnie emotikony, bez których trudno młodym wyobrazić sobie komunikację, pozwoliły nam podkreślić osobowość linii – charakternej, wesołej, skutecznej w likwidowaniu problemów skórnych, ale jednocześnie traktującej je z przymrużeniem oka.

Kosmetyki reklamował stworzony przez nas landing page.

Tu również nie zabrakło zabawnych tekstów, przedstawiających właściwości głównych składników aktywnych. Kusiliśmy czarną magią węgla, chwaliliśmy niezły kwas… azelainowy, opowiadaliśmy o tym, jak matcha macza palce w pielęgnacji i o wiele więcej! A wszystko w ciekawej, młodzieżowej formie graficznej, podobnie jak opakowania wykorzystującej charakterystyczne chmurki.

DESIGN, KTÓRY MÓWI SAM ZA SIEBIE?

Bardzo lubimy ciasteczka. #omnomnom Nasza strona też z nich korzysta, żeby jak najlepiej dostosować się do Twoich potrzeb. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na naszą politykę cookies. Głodny wiedzy? Dowiedz się więcej tutaj.

Zamknij