Tak wyglądała ulotka, która towarzyszyła akcji.
Pełniła ona jednocześnie funkcję kuponu rabatowego i była wręczana wszystkim osobom, które włączyły się do akcji "Zabawki zbierają się do pomocy".
AKCJA,
KTÓRA
ZMIENIŁA NAS
NA DOBRE
key visual
POS
BTL
PR
KLIENT: | BoomBook |
MARKA: | BoomBook |
KAMPANIA: | Zabawki zbierają się do pomocy |
key visual
POS
BTL
PR
IDEA: | Na Dzień Dziecka dzieci zazwyczaj dostają zabawki – my jednak przygotowaliśmy akcję, w której dzieci... oddawały swoje zabawki! Ale robiły to w słusznej sprawie – dla sieci księgarni BoomBook wymyśliliśmy wielką akcję charytatywną zbierania zabawek dla potrzebujących maluchów z domów dziecka. Poza sympatycznym KV okraszonym błyskotliwym hasłem: „Zabawki zbierają się do pomocy”, przygotowaliśmy również ulotki, plakat, potykacze i inne materiały. Odpowiadaliśmy także za PR akcji. Odzew był ogromny – informacja o zbiórce pojawiła się w lokalnej prasie, w telewizji, a dzieci dostały mnóstwo zabawek i przyborów szkolnych i oszalały ze szczęścia. Podobnie jak Klient (i my:). |
Na Dzień Dziecka dzieci zazwyczaj dostają zabawki – my jednak przygotowaliśmy akcję, w której dzieci... oddawały swoje zabawki! Ale robiły to w słusznej sprawie – dla sieci księgarni BoomBook wymyśliliśmy wielką akcję charytatywną zbierania zabawek dla potrzebujących maluchów z domów dziecka. Poza sympatycznym KV okraszonym błyskotliwym hasłem: „Zabawki zbierają się do pomocy”, przygotowaliśmy również ulotki, plakat, potykacze i inne materiały. Odpowiadaliśmy także za PR akcji. Odzew był ogromny – informacja o zbiórce pojawiła się w lokalnej prasie, w telewizji, a dzieci dostały mnóstwo zabawek i przyborów szkolnych i oszalały ze szczęścia. Podobnie jak Klient (i my:). |
Tak wyglądała ulotka, która towarzyszyła akcji.
Pełniła ona jednocześnie funkcję kuponu rabatowego i była wręczana wszystkim osobom, które włączyły się do akcji "Zabawki zbierają się do pomocy".
Na potrzeby akcji przygotowaliśmy również potykacze i plakaty promocyjne.
Intrygujący nagłówek, zabawne zdjęcie i wyraźna informacja o rabacie nie dały się nie zauważyć – zachęcały do wejścia do sklepu i włączenia się do szczytnej akcji.
NO TO ZBIERAMY SIĘ DO POMOCY
W TWOJEJ SPRAWIE!
...i zabieramy się do pracy! Co możemy dla Ciebie zrobić?