W ciągu ostatnich lat proces powstawania kanałów komunikacji marki z otoczeniem postępuje w tempie, za którym trudno nadążyć. Dlatego właśnie podjęliśmy wyzwanie skategoryzowania i uporządkowania tej wiedzy. Po wielu analizach i długim procesie gromadzenia danych stworzyliśmy prostą, przejrzystą, a zarazem możliwie kompleksową mapę kanałów komunikacji.
To doskonała inspiracja i pomoc w codziennej pracy w obszarze marketingu, idealne narzędzie dla:
- szkoleniowców,
- brand managerów,
- media plannerów,
- studentów i praktyków marketingu,
- agencji reklamowych, PR, social mediowych, interactive, eventowych itp.,
- osób opracowujących w firmie strategię komunikacji i mechanikę przekazu.
Mapa ułatwia orientację w całym spektrum rozwiązań, które oferuje rynek i pomaga w skutecznym korzystaniu z możliwości, jakie za sobą niosą. Obok dobrze rozpoznanych kanałów komunikacji umieściliśmy na niej także te wychodzące poza klasyczną definicję. Jesteśmy bowiem przekonani, że warto zwrócić uwagę na ich potencjał.
Zakładamy, że mapa będzie podlegać stałemu rozwojowi – tak jak stale rozwija się obszar komunikacji marketingowej. Warto więc zapisać się do naszego newslettera lub dołączyć do fanpage’a i być na bieżąco z najnowszymi trendami.
Brand Communication Channels to narzędzie, które pomagało mi i było źródłem inspiracji w dotychczasowej pracy. Życzę, by również Państwu przyniosło wiele korzyści.
